Nijverheidslaan 12D
B-3200 Aarschot
+32 (0)16 47 92 30mail@pivotpoint.be
BTW BE 0414.480.109
Verlaagde prijzen en uitgebreid aanbod 2025
Verlaagde prijzen en uitgebreid aanbod 2025
Hieronder kan u een aantal algemene vragen met antwoorden terugvinden. Indien dit voor u geen antwoord geeft, neem zeker contact met ons op!

Studentenpakketten - Hoe kan ik mijn studentenpakket bestellen ?

Van je school heb je een bestelbrief ontvangen met een bestelcode. Surf naar onze webshop www.pivotpointshop.nl (voor Nederland) of www.pivotpointshop.be (voor België) en kies de categorie "studentenpakketten".

 

 

Opgelet, bovenstaande code is een voorbeeld. Neem de code over die je op je bestelbrief kan terug vinden.

 

Geen bestelbrief gekregen ?
Neem dan even contact op met je verantwoordelijke binnen je school.

 

Problemen met bestellen ?
Neem dan zeker de andere vragen hieronder verder door.


 

>> terug naar overzicht

Studentenpakketten - Wanneer ontvang ik mijn pakket ?

Wij starten met het uitsturen van de materialenpakketten en de e-mails met informatie om toegang te krijgen tot ons online leerplatform LAB op maandag 11 augustus 2025. Eerder ga je van ons dus niets ontvangen.

 

Bestel je je pakket na 11 augustus, hou dan rekening met een verwerkingstermijn van ongeveer 5 werkdagen. Heb je na 2 weken nadat je je bestelling geplaatst hebt, nog steeds niets ontvangen, neem dan zeker contact met ons op!

 

Hou zeker onze Q&A in de gaten! Hier posten we updates in verband met mogelijke vertragingen die wij ervaren bij het verwerken en uitsturen van de pakketten.

 


 

>>terug naar overzicht

Studentenpakketten - Bestellen via de webshop lukt niet.

Check zeker goed dat je op de juiste webshop bent:

 

Enkel voor Nederland:

Onze webshop is uitgerust met een automatische adrescheck. Geef hiervoor enkel je postcode (0000 XX) en huisnummer + eventueel busnummer in. De straat en woonplaats zal dan automatisch ingevuld worden.

 

Wanneer het niet lukt om de bestelling via de webshop af te ronden, kan je via ons online formulier (de link volgt later) een aanvraag doen om via overschrijving te betalen.

Na het invullen van het formulier ontvang je van ons, per mail, een betalingsopdracht met het te betalen bedrag en het correcte betalingskenmerk. Aan de hand van deze gegevens kan je dan het geld aan ons overboeken.

Na ontvangst van de betaling zullen wij het pakket naar je opsturen.

Hou er wel rekening mee dat voor deze procedure een bijkomende administratieve kost van € 7.50 zal aangerekend worden.


 

>> terug naar overzicht

Studentenpakketten - Ik wens alleen een online licentie te kopen.

Indien je enkel een licentie wenst aan te kopen, kan je dit bestellen via het online formulier (link volgt later).

Na het selecteren van je pakket, krijg je dan de mogelijkheid om te kiezen om alleen de licentie van dat pakket te bestellen.

Na het invullen van het online formulier, zal je van ons een betalingsopdracht ontvangen. Je kan dat het te betalen bedrag overboeken naar onze rekening, met duidelijke vermelding van het opgegeven betalingskenmerk. Na ontvangst van de betaling, zullen wij de licentie activeren.

Hou hierbij wel rekening met een extra administratieve kost van € 7.50.

 

Goed om weten :

Als je een volledig pakket aankoopt geniet je flinke kortingen. Indien je losse items aankoopt, is het mogelijk dat je totaalprijs hoger uitkomt.

 


 

>> terug naar overzicht

Studentenpakketten - Mijn pakket is niet volledig.

Heb je, nadat je de inhoud van je pakket goed hebt vergeleken met de correcte inhoudslijst, toch twijfels of je pakket volledig is, laat ons dit dan weten per mail op mail@pivotpoint.be.
Bezorg ons zeker volgende informatie:

  • Naam & voornaam
  • Naam school en het leerjaar; bij voorkeur ook het pakketnummer beginnend met SPNL 25xxx of SPBE 25xxx (deze nummer kan je terugvinden op de bestelbrief die je van school hebt ontvangen)
  • Telefoonnummer waarop we jou makkelijk overdag kunnen bereiken
  • Een overzicht van de items die volgens jou ontbreken

 

Goed om weten :


Wij leveren enkel de materialen voor de vakken haarzorg of schoonheidszorg, zoals opgelijst op de inhoudslijst van je pakket. Boeken en materialen voor andere vakken (wiskunde, taal, ...) leveren wij niet.

 

Mogelijks dien je ook nog materialen voor het kappersvak bij een groothandel te bestellen (scharen, klein materiaal, fohn, ...). Staan deze niet op de inhoudslijst van je pakket of kan je ze niet op onze webshop terugvinden, kan je ze niet bij ons bestellen.


 

 

>> terug naar overzicht


Studentenpakketten - Kan ik mijn pakket retour sturen ?

Je kan je pakket binnen de 14 dagen nadat je het ontvangen hebt, gratis retour sturen.

Deze retourzending kan je aanvragen via ons online formulier (link volgt later).
Stuur je een pakket retour zonder dit vooraf online aan te melden, kunnen wij geen enkele garantie bieden voor een goede afhandeling en terugbetaling!

 


 

 

>> terug naar overzicht


Studentenpakketten - Ik heb reeds bepaalde materialen / boeken en wens dus geen volledig pakket aan te kopen.

Je kan alle materialen ook los aankopen:

  • De oefenhoofden kan je onder de rubriek oefenhoofden terugvinden
  • De kappen en kale hoofden kan je onder de rubriek Snap-Cap terugvinden
  • Gedrukte boeken kan je onder de rubriek educatie terugvinden

 

Enkel de online licentie van je pakket aanschaffen ?

Indien je enkel een licentie wenst aan te kopen, kan je dit bestellen via het online formulier (link volgt later).
Na het invullen van het online formulier, zal je van ons een betalingsopdracht ontvangen. Je kan dat het te betalen bedrag overboeken naar onze rekening, met duidelijke vermelding van het opgegeven betalingskenmerk. Na ontvangst van de betaling, zullen wij de licentie activeren.

Hou hierbij wel rekening met een extra administratieve kost van € 7.50.

 

Goed om weten :

Als je een volledig pakket aankoopt geniet je flinke kortingen. Indien je losse items aankoopt, is het mogelijk dat je totaalprijs hoger uitkomt.

 

 

>> terug naar overzicht


Studentenpakketten - Kan ik mijn pakket in termijnen betalen ?

Helaas is het niet mogelijk om een studentenpakket in termijnen aan te schaffen.

 

>> terug naar overzicht


Algemene vragen - Wanneer ontvang ik mijn bestelling ?

Doorgaans wordt een bestelling binnen de 7 dagen geleverd. Wij raden u toch aan om met ons contact op te nemen indien u de levering na 14 dagen nog steeds niet heeft ontvangen. 

 


 

 

>> terug naar overzicht


Algemene vragen - Ik heb een vraag over LAB.

Voor vragen over het online leerplatform LAB kan je een e-mail sturen naar lab@pivotpoint.be of lab@pivotpoint.nl.  We bezorgen jou spoedig een antwoord!

 

 

>> terug naar overzicht


Algemene vragen - Kan ik mijn bestelling retour sturen ?

 

Je kan je bestelling binnen de 14 dagen nadat je deze ontvangen hebt, gratis retour sturen.  Stuur hiervoor een mail naar mail@pivotpoint.be of mail@pivotpoint.nl met vermelding van jouw ordernummer.

 

 

 

>> terug naar overzicht